Gå til innhold

ser denne siden seriøs ut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha meg nye solbriller i år. Skal spandere på meg ett par nye og dyre, som jeg vil ha. Kom over denne nettsiden på nettet http://www.otticanet.com er de ekte, eller burde jeg å gå i en brillebutikk. Disse var jo veldig billige, men er ikke intressert i å kjøpe fake, hater ting som er fake.

Skrevet

Ta deg en tur til Moss i morgen.... brillebutikken ved siden av oss har påsketilbud på alle solbriller:)

Skrevet

Vet ikke jeg, tror ikke jeg hadde tatt sjansen.

Er da vel mye greiere å gå i en butikk hvor du vet at du får ekte vare og i tillegg kan prøve?

Vet med meg selv at jeg MÅ prøve hvertfall :) dritt å bruke flere tusen kroner også passer ikke solbrillene ansiktet ditt..

Skrevet

skal til moss på tirsdag, da jeg begynner i praksis. Så får jeg ta meg en tur dit. Er litt skeptisk til sånne ting som selges så utrolig billig over nett;o)

Skrevet

ja det er sant det mami.Det sto at de hadde 2008 kolleksjonen og da ble jeg litt frista, særlig når de ikke kostet mere enn 2000. Men det er jo veldig sure penger hvis de ikke er ekte. Regner kanskje med at jeg får med garanti, ved kjøp i butikk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...