Gå til innhold

Noen som har babyer som har hatt diare pga tenner i over 3 uker???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mina har hatt løs mage/diare i over 3 uker nå, har vært på sykehuet og tatt masse prøver, aller er fine (er noen få vi ikke har fått svar på).

I dag så jeg de 2 fortennene hennes hadde kommet frem. Da hun fikk de 2 nede var hun ikke dårlig, men ble fullammet da så det er kanskje noe annet.

Noen som har hatt barn som har reagert så kraftig på å få tenner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, ikke akkurat med diare, men er helt frustrert og redd her jeg sitter. Vet ikke om det er tenner. Hun skriker masse selv ved puppen og tar seg spesielt til hennes vestre side i munnen hele tiden.

Hvor gammel er din?

Skrevet

Jenta mi hadde bittelitt diare når de to tennene nede kom...men for ca en mnd siden hadde hun diare i 2 uker og plutselig en dag oppdaget jeg ei tann oppe, så tror det hadde en sammenheng!

Skrevet

Hvor gammel er din da? Min er bare 4 mnd. Hun har nettopp vært syk med feber og da legen ikke fant noe mente han det kunne være tenner.

Er ikke det tidlig da?

Skrevet

Hun er 7 mnd.

Hun tar seg veldig til ørene, var på legevakta for hun er forkjølet så trodde det var ørebetennelse. Legen sa ørene var helt fine, og at babyer ofte får vondt i området rundt ørene når de får tenner, eller de tror de har vondt i ørene og tar seg dit. kanskje det er det babyen din gjør? har ubehag i ørene rett og slett?

Skrevet

Å detr var litt godt å høre. Ikke bare min som har diare lenge før tenner! håper det er derfor hun har diare så slipper vi kanskje å skifte 10 slimete grønne løse bleier om dagen lengre.

Skrevet

Neida ikke tidlig. Sønnen min fikk sin første tann rett før han fylte fem mnd og av erfaring har begge mine hatt bde feber, holdt seg ved ørene og området ved munnen når de har ventet tenner. Og jeg vet også at diarè er noe barn kan få når de får tenner ..... så ikke noe er ukjent - heeeeelt normalt ;-)

Hadde nok som du HI blitt bekymret over så lang periode med diare, så skjønner godt at du tok babyen med til legen ja...... Fint at det ikke var noe galt da!;)

Skrevet

Har allefall fått sjekket henne alle veier idag, hals, ører, bryst osv...Også rett etter legetimen fikk hun masse utslett. så var det på legevakten ikveld. Hun hadde en barnesykdom. Hadde ikke feber ikveld men skrek og skrek og tok seg i munnen. Ga henne en stikkpille tilsutt og da sovnet hun etter en halvtime. Stakkars jente, hun må jo ha hatt ubehag ett eller annet sted. Skjønner du jeg blir redd da?

Skrevet

Stakkar liten. Skjønner du er bekymret, men det er sikkert ikke noe å uroe seg for, kan veldig godt være tenner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...