Gå til innhold

ammepumpe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere manuell eller eletrisk brystpumpe?

Hva er best? Noen som har noe erfaring? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg også på,men jeg tror det kan vere lurt å kjøpe vanlig manuell først om du er førstegangs,jeg skal det.

de er jo ikke alle som får til den pumpinga,så om det skulle skje så har jeg ikke kjøpt ei sånn veldig dyr pumpe (de manuelle er billigere)

Skrevet

Det var jo ikke så dumt, takk! =)

Skrevet

hei har kjøpt medela elektrisk pumpe.. den kostet 1112,, men den er verdt alle kronene.. har også manuel her,, men den gjør vomdt å bruke... anbefaler den elekriske veeeldig

Skrevet

Personlig synes jeg manuell pumpe var noe herk, kjøpte elektrisk og har aldri angret et sekund. Like greit å bruke de ekstra pengene på det først som sist er mitt råd=)

Skrevet

har kjøpt av ei venninde en manuell pumpe. håper at ammingen skal gå greit i seg selv og at jeg slipper å benytte meg av pumpen så ofte - kun når jeg må være borte fra barnet. men om jeg kommer i en situasjon hvor jeg blir avhengig av å pumpe hver dag av en eller annen grunn, så blir det nok raskt invistert i en elektrisk.

tror det kan være lurt å se an behovet sitt, og dermed vanskelig å vite på forhånd.

Skrevet

åssen merke er den elektriske pumpa du har kjøpt?

lånte en for ni år siden og syns det var kjempe ålreit å bruke,men husker ikke merket.

Skrevet

Jeg har en manuell pumpe... brukte den sist, og det gikk kjempebra... håndmelket også en god del...

Skrevet

Har Medela elektrisk pumpe, koster litt over 1000,-

Skrevet

Anbefaler den elektriske pumpen medela. Jeg pumpet meg veldig mye første ukene pga prematurt barn som ble sondet,det reddet min melkeproduksjon. En manuell pumpe kan være vanskelig å bruke om melken din ikke kommer lett..

Skrevet

Takk=) da skal jeg kjøpe den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...