Gå til innhold

Ang. hormonspiral og mensen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som har opplevd å ha lengre blødninger etter å ha fått hormonspiral?

Før hadde jeg mensen i ca 4-5 dager,nå har jeg mensen i ca 10 dager!

Blør mindre enn før,men fortsatt mer enn det som sies å være normalt.Trodde det var mer vanlig med en liten blødning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer fra person til person. Jeg småblødde hele tiden, og da spesielt i forbindelse med sex.

Jeg var heldig hvis jeg hadde to uker i måneden uten blødninger. etter et halvt år kom det en periode der jeg blødde i seks uker i strekk. Da var jeg sånn passe småsprø og lei, så jeg fikk fjernet den.

Men det var meg. Vanligvis skal sånne blødninger gi seg i løpet av rundt 4-5 måneder, hvis jeg husker riktig.

Skrevet

Hmmm..har hatt den i 6-7 mnd nå tror jeg!

Hadde forresten veldig kraftig reaksjon når jeg fikk satt den inn.Holdt på å svime av,kaste opp,og ble liggende krøket på pauseværelset til gynekologen min i halvannen time mens jeg gråt for det var så vondt!Kjentes ut som rier husker jeg.. =(

Gynekologen sa han aldri hadde opplevd så kraftig reaksjon.

Gruer meg til jeg skal sette inn ny etter neste barn..

Skal til gynekologen om noen uker,får høre med han da!

Skrevet

Jeg hadde også superkraftige etterrier etter at den ble satt inn, men det var først noen dager etterpå. Og det var ikke så vondt at jeg begynte å gråte, men jeg lå i fosterstilling og gispet etter pusten en stund, men det gikk over. Jeg fikk vite at det var normalt med litt smerter etterpå, men din reaksjon høres ille ut da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...