❤lille stjerne❤ Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Hei gamle kjente! Nå er det lenge siden jeg har tittet innom sidene her. Det er så sjelden det blir tid til det, men jeg tenker ofte på dere jeg holdt kontakten med her inne. Tiden flyr så altfor fort avsted. Først gikk den altfor sakte i 9 mnd, og nå raser den avgårde......Lillejenta er straks 1/2 år gammel, åler seg fram på gulvet, spiser tærne sine og ler og skråler! Begynt å smake litt på grøt og kan snart sitte selv. Synes nettopp vi reiste hjem fra sykehuset med en liten spurv på 2,9 kg og nå bærer vi rundt på en god og rund lita bolle på 7,5 kg! Å få henne har overgått alt jeg drømte om, jeg stortrives med livet sammen med den lille ungen og nyter hver dag med henne! I dag har jeg sittet og tittet litt på de første babyklærne og tenkt tilbake på tiden da jeg prøvde å bli gravid. Mange mislykkede turer til stork og fortvilte følelser når testene var negative. Men det var verdt hver eneste krone og hver eneste bomtur! Kos dere og ha en fin påske dere som er gravide og hold motet opp dere som venter på å lykkes! Klem fra en stolt og glad storkemamma
estragon Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Hei, så koselig å høre fra dere! Vi fikk positiv test her om dagen og gleder oss veldig til å ha noen som fyller huset med nye lyder. Hvordan har dere gjort det med permisjon? Har dere søkt om adopsjon? Vi ønsker å dele permisjonen likt, men er usikre på om vi får det til ifht saksbehandlingstid osv. God påske med vesle store planlegger-babyen!
❤lille stjerne❤ Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2008 Gratulerer så mye med positiv test, dere er vel i lykkerus om dagen dere da tenker jeg! Håper alt står bra til med den gravide! Vi skal inngå partnerskap til sommeren, så søknad om adopsjon kommer er neste post på programmet. Angående permisjon så er vi på en måte veldig heldige om man kan si det sånn. Min samboer er nemlig midlertidig uføretrygdet så vi er hjemme med snuppa begge to. Ikke noe heldig for henne at hun har en del helseplager da, men likevel er det jo en fin tid å få være hjemme begge to og dele på å ta oss av snuppa. Jeg tror det med å dele permisjonen likt har vært veldig vanskelig før i allefall, men kanskje blir det lettere framover nå som det løsnes opp på stivbente regler?
estragon Skrevet 23. mars 2008 #4 Skrevet 23. mars 2008 Takk:) Ja, vi er i lykkerus! Vanskelig å tenke andre tanker om dagen. Alt står bra til med den gravide: trøtt og ømme pupper, og da er kona fornøyd. Gleder oss til magen kommer og gir oss litt mer håndfaste bevis på hva som skjer inni kroppen:) Gratulerer med kommende partnerskapsinngåelse! Vi giftet oss for snart tre år siden, og jeg skulle gjerne gjort det igjen, så fint var det!! Ikke noe kjekt å være dårlig selvsagt, men jeg ser for meg at det er fint å være hjemme sammen, hele den nye familien! Det blir spennende hva vi får til på den fronten der, har tenkt til å jobbe hardt for at kona også får være hjemme i permisjon noen mnd. Fortsatt god permisjonstid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå