Gå til innhold

Flere som har vært syke siden de fikk barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så og si vært syk siden jeg fødte i oktober.. Det har ikke vært det samme hele tiden.. Virus, omgangssyke, forkjøleles, influensa og luftveisinnfekson.. Og nå er jeg jaggu blitt førkjøla igjen!! Ammer for fult, så begynner å merke dette på kroppen nå.. Er så utrolig slitsomt..

Flere som er sånn? Må bare si det også, at før jeg fødte husker jeg ikke sist jeg var syk!!

*Atsjo!!!!*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg var syk like før jeg fikk vesla i desember og har enda ikke blitt kvitt den såre halsen, eller så har det vært tett nese,diare,oppkast osv, blir aldri frisk føles det ut som.

Det er utrolig slitsomt ogutmattende å ikke ha nok energi til noe, må ofte ta meg en lur når vesla sover på dagen.

Jeg er alenemor så kanskje derfor jeg syns det er ekstra slitsomt, savner det å ha en samboer ja, men det ordner seg nok snart håper jeg.

Har kjøpt vitaminer med 12 forskjellige vitaminer og 9 mineraler på helsekosten nå.

Skrevet

Jepp - fikk jenta mi i slutten av juli og har hanglet siden november med sår hals og forkjølelse som aldri forsvinner....har i tillegg hatt omgangssyken - fullammet i litt over 6 mnd og ammer fremdeles mye...

Skrevet

hatt konstant sår hals siden fødselen. Skal bli flinkere til å ta vitaminer!

Skrevet

innen snuppa var 6 mnd hadde jeg hatt 3 penicilin kurer pga halsbetennelse hver 6 uke ca. en omgangssyke, og en kraftig forkjølelse.. og på toppen av det hele måtte jeg avrunde fjordåret med en akutt lumbago (hekseskudd) kunne ikke gå oppreist på 3 uker..

så ja, var HEELT utpumpa før hun ble et halvt år.. ammingen måtte jeg gi helt opp etter 5 mnd. den gikk dårligere og dårligere for hver infeksjon og alle medisinene jeg måtte proppe i meg... den første infeksjonen fikk jeg da hun var ca 8 uker, og hun fikk mme som tillegg. de første dagene var jeg for dårlig til å amme noe som helst, og fikk aldri oppigjen ammingen før jeg fikk ny infeksjon å hanskes med..

drit kjipt

Skrevet

Hmm, da har jeg jaggu vært heldig skjønner jeg. Fikk jente i oktober og har kun vært forkjølet m/halsbetennelse èn gang. Det var i jula.

Skrevet

er vist heldig jeg og, nå er snuppa bare 3.5 mnd. gammel men jegh ar bare blitt litt forkjølet denne uken...

Skrevet

jeg er også sånn, har vært sjuk siden snuppa kom i november. begynner å tære på kreftene nå ja, siden jeg går hjemme med både henne og broren på 16 mnd:) ikke barebare å slenge seg på sofaen da:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...