Gå til innhold

Blæh - fikk barnehageplass i en barnehage vi ikke hadde satt opp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne barnehagen ligger et stykke unna og i tillegg feil vei i forhold til alle mulige arbeidsplasser. Hadde satt opp de 4 andre barnehagene i kommunen, men fikk altså plass i den 5. som vi ikke hadde søkt om plass i.

Er kanskje ett luksusproblem :) Må svare i løpet av måneden om vi vil ha plassen. Er vel bare litt skuffa, pga dette var det dårligste alternativet. Men er vel ikke prioritert ettersom jeg ikke har noe arbeid å gå til enda.

Vi kunne jo stå på venteliste da, men småbarnsplasser var det visst skralt med!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du bør virkelig takke ja til plassen også søke om overflytting etter det! takker du nei nå har man meget stor sjanse for å ikke få plass i det hele tatt. en barnehageplass man får er gull verdt.

skjønner det er frustrerende, men da er du ganske sikkret å få plass der d vil neste år.

Skrevet

Ja, det er et luksusproblem. Det er langt fra full barnehagedekning i mange kommuner, og jeg kjenner mange som har fått avslag på barnehageplass og som ville gitt mye for en barnehageplass selv med dårlig plassering i forhold til bosted.

Du har et godkjent oppholdssted med kvalifisert personale til barnet ditt inntil du kan få overflytting til en nærmere barnehage, gled deg over at du faktisk har vunnet en premie i barnehagelotteriet, selv om det ikke var førstepremien!

Skrevet

Er ny i barnehage-gamet, men som du sier så bør vi vel takke ja til plassen. Da har vi i det minste en plass, ikke så enkelt for meg å begynne i en jobb uten å ha et sted å plassere junior. Selvom det vil bli mye kjøring. Kjenner skuffelsen begynner å legge seg litt nå.. Godt å få syte litt!

Skrevet

Ja, vet det er mange som ikke er så heldige. Skuffelsen går vel mest på at jeg tenker på hvordan hverdagen skal gå opp da vi begge er tilbake i arbeid. Synes ikke det er bra for ungen å være først om morran og senest om kvelden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...