*1+1=2 små* Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Vi har hund og jeg hadde kanin så jeg skal love dere at snuppa mi på 3 mnd. har fått i seg en del bakterier allerede...hun har ikke vært syk(hvis vi ikke teller med infeksjonen hun fikk på sykehuset) og er glad og fornøyd. Hvorfor er folk så redde for at ungene får i seg bakterier? Jeg koker smokkene 1 gang i uka, da har de detti på gulvet osv. Hunden min har til og med slikket på hender og ansiktet til snuppa....sånn gikk no dagan. Hva er folk redde for? Jeg skjønner det ikke, fordi jeg inbiller meg at det må være en grunn til at det er mer astma nå enn før...og jeg tror det må ha noe å gjøre med at folk prøver å skjerme ungene for bakterier
Solbollatilmamma Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Alt med måte, synes jeg. Det er mange sterke meninger her inne, og det kan virke som hysteri, men det er ikke dermed sagt at det er de samme personene som hele tiden er frampå og skriker opp om bakterier, dårlige mødre, galt, feil, farlig, skummelt, utenkelig, etc. Det er mellom 6000 og 7000 brukere innom dib til enhver tid, nesten, dersom man skal tro denne telleren oppe i hjørnet ihvertfall. Jeg tror ikke "alle" er redde for bakterier, er vel stort sett bare en håndfull mennesker som uttaler seg om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå