*Babyønske* Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Uff i dag er ikke dagen kjenner jeg :s Sist mnd hadde jeg en sa... Og no denne mnd har jeg ikm om 1uke og i dag har jeg hatt litt lys brun utflod når jeg tørker meg... Er redd det har gått i vasken denne mnd også.... Noen som har peiling??? Hvordan klarer dere holde motet oppe?? Har akkurat begynt m akumpunktur, og håper det kan hjelpe meg ( Alle sier jeg må slutte å stresse... men klarer det IKKE!!! Klem fra triste meg
Vegaspia Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 En trøsteklem fra meg kommer, vet akkurat hvordan du har det. Men har noen dager til IKM jeg, fredagen er dagen. Så gruer meg litt da. Snakket litt med typen i dag og vi har valgt å ta en samtale på Volvat for å SE om de kan hjelpe oss. Vi har egentlig ikke penger til å gå videre, men kanskje det får meg til å slappe av?? Hvem vet... Men egentlig ville jeg bare kommerntere det du skriver helt til slutt mht å slutte å stresse ..... INGEN kan sette seg i vår situasjon ( annet enn de som sliter slik som oss vel og merke) , så jeg ignorer det de sier og sier at det er lett å si men ikke gjøre. Alle tror de kan sette seg i vår situasjon.... men dette er de som allerede har fått barn og fikk de på et BLUNK !! Mener selv at jeg ikke stresser, men merker jo at jeg tenker litt for mye på dette. Går til homoepat og hun får meg til å slappe av og ikke stresse. MEN så har vi det vi kaller underbevisthet ...DEN jobber hardt den !! Uff ble litt langt dette... Lykke til videre. klem
Nellybelly Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Trist at du hadde en sa sist mnd... Har hatt det selv for 1.5 år siden, så har en anelse hva du gjennomgår nå. Det eneste som hjelper er å prøve å se fremover. Er 1 uke til ikm for meg også i dag, og jeg fikk en blødning etter sex i går, nokså rødt/rosa. Det ble brunlig etterhvert, og har det i dag bare på papiret når jeg tørker meg, trenger ikke innlegg. Hvorfor får vi dette? Og så lenge før mensen? Jeg har hatt det slik noen ganger før. En blødning etter sex ca 1 uke før mensen, og så blir det borte til jeg får mensen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå