Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Om helseteppet gir dårlig luft blir det i alle fall det med et sånt regntrekk eller? Sånt gjennomsiktig som dekker hele vognen, på de er det jo ingen åpning ved kalesjen, bare boen få lufthull på sidene.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 dytt, jeg lurer på om man kan bruke slike regntrekk?
snartmammapåny Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Ja da kan du like gjerne ringe barneværnet med det samme. KJEMPE FARLIG! Nei folkens, litt sunn fornuft skader nok ingen. Så lenge barnet får luft og tempraturen ikke blir varm inni der så ser iallefall ikke jeg noe problem med noen av delene. Men man må jo sjekke at ikke ting blir for tett og at tempraturen ikke blir for høy eller oksygennivået faretruende lavt (Altså for tett tilfekket).
Willy Wonka Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Et slikt regntrekk med kun hull i sidene fulgte med vogna mi. Har kun brukt det en gang og aldri mer...var nesten lufttett inni, dogg på innsiden. VArmt og klamt. Hadde så glidelåsen oppe...men da ble hele dyna kliss våt....så jeg kastet det og kjøpte et ordinært regntrekk å stor fin lufteluke. Dette er TFK vogna...regntrekket der er ubrukelig og jeg vil påstå farlig!"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå