Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 jeg ammer,men h*n får og grøt to ganger dagen og middag pluss vann..føler meg oppblåst og har mye luft i magen og det lukter ikke parafyme akkurat..føler jeg ikke får"tømt"meg hvis dere forstår hva jeg mener..kan det være tegn på at mens snart er tilbake??
alvis Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Det er helt normalt at du ikke fått mensen igjen så lenge du ammer. Jeg har en gutt på 6 mnd og har ikke sett til noen mens. Det tok 13 mnd etter første mann!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Her også 7 mnd etter fødselen, ingen tegn til mens. Håper den kommer snart, vi har lyst til å prøve på nr. 2!
lifa og Eline Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 tror det er agnske normalt. Det jeg husker jeg ahr lest er at av de som ammer får 50% igjen mensen mellom 3-6 mnd. etter fødsel. Selv fikk jeg den igjen på 6 mnd. dagen til snuppa og jeg ammet på den tiden 10-12 ganger i døgnet + grøt 2 ganger i døgnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå