juni-august-mai gull:):):) Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 på reflex/sørbø koster den 3500 samme på olsen på AIS koster den 3300,kan være heldig å få dem på tilbud..men på bilforum selger de den for 2995:) er en super stol som er å anbefale..og er best i test:)
(-: Ida&Tilde sin mams :-) Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 tusen takk for tipset! da sparte vi noen kroner der;-)
meg & mine små Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Hvilken vekt er det på denne (kilo til baby)? Er det bilstol nr 2. Jeg jakter på en god bilstol nr 2 til snuppa mi.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2008 heisann den er fra 9 kg til 18,er en super bilstol nr 2:) svigerinna mi har vært på masse kurs ang bilstoler og jobber med det og hun sa at hadde det vært hun som skulle ha ny stol til sitt barn så hadde det blitt denne uten tvil..godt med litt ekspert hjelp:)...kan ha den bakovervendt og snu den når barnet er stort nåkk til det....
januarbaby+maibaby Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Hei, når begynner dere ca med bilstol nr 2? vet det er fra 9 kg, men hvor gammel er babyen da ca?
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2008 Rine er 7 mnd og må bytte nå hun er 10.7 kg og 72 lang..stor jente...men mangen kan bruke stol 1 i mangen mnd til...
MathildeC Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Har hørt at det er vanskelig å montere denne riktig. Kan de montere den for deg på Bilmonter, og er de kvalifisert personnel? Livredd for å kjøpe stolen og så er den feilmontert og så kræsjer man... 40% feilmontering på denne modellen visstnok :-(
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2008 sann di ar folk som kan gjøre det for deg...bare å spørre:) vi skulle montere vår nå og det er to måter og gjøre det på,vi valgte den hvor selen blir litt mer gjemt for syns skyld og da trengte vi en spesiell skrunøkkel som di og har der på bilforum:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. mars 2008 #10 Skrevet 19. mars 2008 Vertfall prøv den i bilen før du kjøper. En venninne av meg har sånn stol til jenta si og når vi skulle dra på tur sammen tok vi stolen i bilen min og både hu jenta og jeg satt med bena kjempetrangt og det var skikkelig ubehagelig. Er kanskje litt trangt i bilen min for bagasjerommet er så stort og det er selvfølgelig på bekostning av mindre bakseter (som vi ikke trang når vi kjøpte bilen) Men det er en helt vanlig bil. Skoda octavia stv.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. mars 2008 å jeg synst ikke det setet er det største og tar den største plassen..va værre for 8 år siden når jeg skulle ha hts setet til sønnen min i bilen,det tok mye plass,men det gikk...uansett en smaksak tenkte bare tipse de som hadde bestemt seg for dette setet at det er mye billigere og kjøpe det der...grunnen til jeg fant det ut var pga sambo jobber der og svigerinna mi på sørbø så vi har sjekket rundt:)....sambo får prosenter og så han har ringt flere plasser for å høre om pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå