Frukten og To små Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 skroller nedover siden, og over halvparten av innleggene er anonyme. Det er jo helt ok for meg, men jeg synes det er enda mer hyggelig med nick. blir med en gang litt mer personlig, men dette er min mening, Og "dere" anonyme har jo valgt å være anonyme, og da sikkert av en god grunn! men vi biter ikke her inne
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Helt ærlig, så skammer jeg meg litt over å være her inne. Syns det er mye rart. Redd for å bli gjenkjent, men skjønner at det skal litt til, men velger altså å være anonym.
Frukten og To små Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 skammer du deg? hvorfor det? huff, det blir jo så feil, dette er jo et sted hvor oss mammaer skal dele erfaringer og dele tips samt råd.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 fordi jeg tilbringer alt for mye tid her, når jeg har mer fornuftig å gjøre + at jeg føler meg for gammel til det (33 år). Det er også mye rart her som jeg ikke helt kan kjenne meg igjen i. Det er jo gjerne sånn det blir når det er så mange forskjellige på et sted.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 er faktisk enig med deg anonym:) er ofte anonym her fordi jeg ikke vil bli gjenkjent. Er ikke det jeg roper ut om, at jeg er en daglig diber akkurat:) Og det er faktisk flere ganger jeg har kjent igjen folk her. F. eks var det ei som la ut fødselshistorien sin (var på bim da), og det var en liten detalj+ dato som gjorde at jeg skjønte hvem hun var...Noen legger jo ut om hvor de er fra og sånn også, og da er det jo ganske lett å vite hvem de er, i alle fall på små stedere som det jeg er fra..Ei anna kjente jeg igjen ut fra at hun hadde skrevet fornavn og alder på barnet sitt i profilen, hadde litt spsiell skrivemåte på et ganske vanlig navn, og sammenmed nicket hennes skjønte jeg også hvem hun var.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Jo det er faktisk mange som "biter" her inne. Man må passe så utroligmye på hva man sier at je tør ikke annet enn å være anonym lenger
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Hei, jeg er her inne for å få gode tips, og kanskje komme med noen gode råd til andre. Synes så mange diskusjoner ender med utrivelige innlegg vedrørende andres innlegg- så føler meg mye mindre sårbar når jeg er anonym- selvom jeg egentlig er anonym med nicket mitt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå