Gå til innhold

ser ut som en kjøttkake..

Anbefalte innlegg

Huff og huff..klør så jeg blir sprøøøø..... Vil ut av denne kroppen snart, klør så jeg blir sprø i lysken og under armene. Har vært hos legen, fikk salve mot sopp med den hjelper jo ingen ting. Klør over hele kroppen, men under armene og i lysken/skrittet ser jeg ut som en kjøttkake. Må vel være mulig å få noe mot dette? Har null overskudd iallfall;( Blæh..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137182998-ser-ut-som-en-kj%C3%B8ttkake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Ja det er helt jævli rett og slett å gå å klø seg sånn. Jeg har det ikke under hendene, men klør meg til blods nedentil. Det kan jo være innvendig sopp du har. Jeg har nettopp tatt prøver som de har satt på dyrking, så jeg får vel vente å se. Spyler meg opptil 3 ganger daglig nedentil og smører med canesten etterpå. Smører litt imellom leppene også. Håper alt ordner seg for oss begge.

Huff og huff, hørtes ikke bra ut. Mulig det kan være det, men har skikkelig kløe under armene også, klør meg til blods om nettene. Syntes det er helt fantastisk å dusje, dagens høydare;) Men, vi får holde ut de siste ukene, ikke lenge igjen nå. Masse lykke til";)

har klødd på meg strekkmerker på musa jeg da :o trodde ikke det gikk an, men voila der var de gitt! bruker bare å skylde hendene i iskaldt vann å legge dem over musa etterpå så slutter det å klø. er bare frampå det klør da, sånn i hårfestet på en måte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...