Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 jenta vår er 7 mnd og har i det siste mistet interessen for pupp! Det startet med at hun var så nysgjerrig at puppingen om dagen ble vanskelig, men nå vil hun ikke ha stort med pupp morgen eller kveld heller. Hun våkner om natten og pupper litt, men er ikk eså mye det heller. Synes det er litt trist å slutte helt å amme alt nå jeg da! Er det noen som har erfart at interessen kan "ta seg opp igjen", eller er det starten på puppeslutten?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Hei. Mini her er litt over 5 mnd, og han er lite intressert i puppen på dagen, men glad i den på natta:( merker at han drikker mindre, for bleiene er ikke like våte som før.. han tar hverken flaske eller kopp med tut. har til og med prøvd glass, men han dytter det bare unna, og kampen er da i gang..uten at han har fått i seg mer enn noen dråper til slutt.. tar din flaske da? jeg må holde på enda en stund jeg hvis mini her ikke tar og drikker av noe annet.. Jeg vil heller ikke slutte å amme..er så herlig å amme han, liksom min og hannes tid, og jeg koooooser meg med det også!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 nei, er jo nettopp det at hun ikke tar flaske eller kopp heller ! Hadde hun gjort det skulle jeg pumpet meg på dagen for å oprettholde produksjonen og bruke det på flaske til måltidene.. Hun får grøt om kvelden, og et lite grøtmåltid på formiddagen. Har også begynt med litt middag de siste dagene, for hun har suttret en del, og jeg har lurt på om hun rett og slett er sulten ettersom hun ikke tar pupp. Vi har øket "fastmaten" etter at hun selv kuttet ned på puppen, så det har ikke vært et resultat av at hun allerede er mett heller..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 nei...haddet det vare vært bruksanvisning med fra sykehuset på hvordan dette skulle håndteres... jeg håper at det bare er en fase som han må igjennom..ikveld spiste han greit, og han hadde avføring 3 ganger i dag, han som siden han var 8 uker kun har hatt en avføring om dagen. har kjent om det er tenner på vei, for jeg har hørt at da kan de være sutrete og vise litt mindre interesse for mat/pupp. Men spørsmålet er jo hvordan vi skal klare å få i våre små nok væske. Pappan skal prøve i morgen med flaske/kopp ol. og jeg skal da ut av huset, så vi vet at han ikke lukter/hører meg (vet det virker helt rart, men må prøve..hehe). hvordan er det med våte bleier til din baby da? jeg ammer så mye om natta enda, har ikke tellinga, så morgenbleien er så tung at vi snart må opp i en større størrelse på natta (han er 6,4kg og vi bruker nr 3)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 lille her spiser også en del om natten enda, hadde gledet meg til å sove om natten når hun endelig begynte å spise fast føde (var en laang prosess å få til det også). Men når hun pupper så lite om dagen får jeg jo bare fortsette med å stå opp om natten..(hadde tenkt å starte litt avvenning nå som hun spiser grøtt). Så morgenbleiene er veldig våte ja. (i alle dager så tungvint jeg skriver da, jaja, du skjønner sikkert hve jeg mener hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå