Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Den blir borte når jeg har knepet alt ut. Men så kommer den igjen etter hvert, og jeg må knipe det ut igjen... Det er hvitt, trådaktig, tykt og virker litt fettete på en måte..og ekkel lukt av..Det henger sammen, og klan bli til en lang remse etter hvert som jeg kniper ut liksom.. Hva i all verden kan dette være???!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 er den stor? Jeg har en liten på "baksiden" av puppen, som er som en liten lomme som fyller seg med fett. Mannen har en sånn klump på ryggen som avogtil lukter litt emment. Antagelig bare en liten fettklump, men om den er stor så ville jeg sjekket med legen for sikkerhet skyld..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Neida, den er veldig liten.Men blir jo større etter hvert, om jeg ikke kniper vekk det som er inni... Når jeg kniper vekk, så blir den helt borte. Men kommer igjen etter ett par mnd liksom...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Det er en talg"kjertel". Jeg har hatt sånn før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå