Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 ikke vil leke alene....' min lille gutt på 20mnd vil ha mamaen sin oss seg hele tiden.... jeg er gravid med kraftig bekkenløsning så klarer ikke å leke så mye emd han.... så ender jo emd at jeg oftrer meg som vanlig å sliter meg gjennom dag og kveld... han sie rjo bare mamma mamma.. huff klarer ikek å si nei da... de dagene han er i barnehagen leker han kjempefint når han komme hjem føle rjeg e ralene om dette nå må jeg bli hard.... får tilbyd han andre leker. alle lekene er nå på rommet hans som er ved siden av stua får så dårlig smavittighet.. men hs sier han må leke alene... komme rtross alt en til snart.. han er en sikklig mammadalt flere
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Slet med noe av det samme for litt siden. Løsningen ble en madrass på gulvet hvor jeg lå godt og samtidig klarte å engasjere meg i sønnen min sin lek. Ble ingen løpeaktiviteter, men vi kunne bygge klosser osv, dessuten følte han at jeg var med, så det holdt. Finn en løsning, husk at han er jo tross alt lien han å
Makka Pakka Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Jenta mi, som er mitt eldste barn, kan ikke leke alene.Hun var 1 år og 7 mnd når nestemann ble født Det var særlig tungt når jeg gikk gravid med nr 2 og hadde bekkenløsning. Jeg fant dessverre ikke på noe kjempelurt som gjorde at hun kunne underholde seg selv litt men prøvde å unngå tung som innebar løfting og gåing. Om han er glad i å male, tegne, perle eller legge puslespill (evt andre ting) kan jo aktiviteter som gjør at dere sitter ved et bord (og ikke på gulvet) være fine ting å gjøre sammen. Jeg ønsker deg lykke til! Håper du får gode råd som hjelper.
Canari Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Mi jente er også sånn, 15 mnd, men holder som regel om jeg stter på gulvet sammen med henne, da kan hun fint leke med lekene sine, nok at jeg sier f.eks. kan du hent ballen, så kan vi trille litt, og hvor er brannbilen etc, så leser jeg litt, og hun kommer bortom for å sitte på fanget litt innimellom ...
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 tusen takk for svar.. han elske rå pusle, tegne male så det gjør vi mye å elser bok å alt emd biler men er veldig sosial dså det går jo på et vis. tar megbare sammen når smertene komem rså går det greit elske rjo å være emd gutten å elske rå hjelpe mmamaen sin i hsuet så det går jo greit
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 lurt å kanskje legge leken til bordet i stede for gulvet. siden det der er lettere for deg å sitte. dette med å få han til å leke selv er jo neo som trengs øves på. du kan jo f.eks ha en eske med noen litt spennende leker. som han bare får innimellom. det kan jo være noen gøye klosser, biler, leke dyr osv. så når han får dem så må han leke fint. om han begynner å sutre eller noe så tar du de vekk. så kan han få leke med noe annet men ikke disse lekene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå