Dunder Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Synes dere det er egoistisk å få bare et barn? Bør alle barn ha søsken liksom?
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Jeg synes at foreldre skal få de barna de føler for å få! Om det er ett eller ti... Tror det kan være topp med søsken, men synes absolutt ikke at man skal lage et søsken bare for den ene grunnen alene. Bedre at man koser seg og er fornøyd med det barnet man har enn at man har to og kanskje ikke synes det er toppers og var det man egentlig ville...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Synes ikke det er egoistisk å få ett barn Er selv enebarn og har foreløpig bare et barn selv også. Jeg har klart meg helt fint uten søsken, men har gode venner å "ty til" istedet...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Det er ikke egosistisk. Det er tross alt mange årsaker til å kun få ett barn og man er ikke egoist av den grunn
malingus Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Det er egoistisk å få barn i utgangspunktet! Tror alle har godt av å ha søsken. Men selv om man har søsken betyr ikke det at man nødvendigvis har noen å ty til, se opp til eller få hjelp av. Har selv 3 søsken og hverken liker eller kjenner noen av dem noe videre. Jeg mener det kommer litt an på årsaken til at man bare vil ha en, om det er ekstra egoistisk eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå