Gå til innhold

Ville dere brukt treningssenterets barnepass til to måneder gammel baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har en egen liten avdeling for de aller minste, og de har mellom to og fire ansatte der hele tiden. Er så redd for å gi fra meg den lille så tidlig samtidig som jeg føler veldig for å begynne og trene igjen. Mannen min kommer dessverre ikke hjem fra jobb tidlig nok til at jeg får vært med på timene, som er det jeg liker.

Noen med erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min jente var vel 3-3,5 mnd når jeg tok henne der om formiddag, sover stortsett da i vognen

Skrevet

jeg trener ikke men vurderer å ta med minsten dit for å ta badstu. tipper de folka som passer barn der har mer erfaring med barn enn det jeg selv har, det er jo jobben deres. de kommer og henter deg hvis noe skjer.

Skrevet

Jeg har gjort det jevnlig fra minsten var ca. 7-8 uker gammel. Trener på formiddagen jeg da for det er da jeg har best tid. Har sett det at det faktisk er en fordel fordi det da gjerne er litt færre barn der enn om jeg skulle trent på ettermiddage. Syns dette har gått helt fint. Hadde med vognen som han kunne ligge i og sove i tidligere, men har nå gått over til å ta med bare bilstolen inn (5 mnd). Skulle det være noe, kommer de og henter deg. De skifter ikke bleie eller noe, men henter mammaen så du kan gjøre det selv.

Så her er det bare å stå på og tren i vei!

Skrevet

jeg hadde ikke gjort det... syns det er litt tidlig...

men vi er forskjellige:) gjør det du føler er rett=)

Skrevet

er du klar for å trene, og lille har det bra. så hvorfor ikke! tren og kos deg du

Skrevet

Nei det hadde jeg absolutt ikke gjort... Men det er meg:)

Skrevet

Overhodet ikke!!! Og det kommer av at jeg har jobbet på SATS sin barnepass selv. Jeg gjorde så godt jeg kunne jeg altså og passet på de små. Men det kom altfor mange barn på en gang og ingen tid til å bli kjent med de. Ren oppbevaring av barn følte jeg at det var. Men kanskje er det bedre på andre steder...

Skrevet

Nei, der synes jeg grensen går. Ta deg heller en laaaaang gåtur med babyen din i vogna, da får du mosjon og både du og barnet får frisk luft!

Skrevet

Ja, det hadde jeg ikke hatt noen problemer med på mitt treningssenter ihvertfall. Men nå er det stort sett veldig lite barn der tidlig på formiddagen, og min baby sover alltid så godt, så det er jo forsåvidt bre for dem å følge med vognen. Er vel ikke noe problem det. Hadde nok ikke gjort det om jeg hadde en urolig unge da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...