Psyche Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Dere mener ikke seriøst at dere koker leker, tannbørster o.l.????
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Nei, hehe... Det har jeg aldri gjort. Eller jo! Kokte tannkosten til ene ungen en gang etter spysyken og vi hadde ikke ny, orket ikke en runde til, så da ble den kokt, eller helte kokt vann over den.
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Signerer her altså. Greit og være påpasselig og forsiktig med de små, men det må da gå ann og bruke litt sunt folkevett og......
mamazon <3<3<3 Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Nei, aldri Her går det meste i munnen, prøver å holde henne unna ting som blir ødelagt av sikkel eller som kan ha skadelige stoffer på seg, men ellers smaker hun på absolutt alt (og alle) hun kommer over, og det er nå sånn de bygger seg opp et immunforsvar etter hvert. Har ikke vært syk en eneste dag heller.
Frukten og To små Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 hehe, høres litt vel unødvendig ut. men jaja.. la folk styre, er vel noen som er redde for bakteriene som lekene har fått på seg underveis fra fabrikant og til kjøper har kjøpt leken/tannbørsten.
Psyche Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2008 Jeg begynte å lure på om det bare var jeg som var i overkant avslappet..men, godt å vite at vi er flere..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 mye hyseri rundt omkring ja. koker ikke alt nei, har vel aldri kokt en leke. har kokt smokker bare. men noe er jeg faktsik imot, og det er at man putter smokk i sin munn og gir til baby. kjenner ei og babyen hennes fikk streptokkokker i halsen ved 8 mnd alder. og hu hadde stadig smokken hans i munnen sin og slikt. når han hadde dette i halsen ble hun livredd for å ta smokken i munnen for hun var redd for å bli smittet...skjønte jo ikke at det faktisk var hun som hadde smittet han. (alle har jo dette i halsen latent)
Psyche Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2008 Det med å putte smokken i sin munn, for så å gi den til babyen, gjør ikke jeg heller.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Det er godt å høre at det er flere som ikke tutter på tutten til barna. Jeg trodde faktisk bare at det var meg som ikke gjorde det. Moren min slikka tutten til jenta vår ren en gang og trodde liksom hun skulle gi den til dattera mi. Eh liksom ikke det nei!! Den kan da skylles viss den faller på gulvet.
lidolin Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 koker nevøen min av og til, han er 1. året i barnehagen og reine bakteriebomben
Gjest NydeIig Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 jeg visste jo at jeg ikke var helt frisk i hode når det sto på, og i retrospekt ser jeg jo helt klart og tydelig at jeg var jo helt hinsides all fornuft når det gjaldt min første han var prematur og i tillegg ble han innlagt på infeksjonsavdelingen 2 uker etter vi kom hjem fra nyfødtavdelingen, det er min forklaring :-) ikke bare kokte jeg alt, men alt skulle kokes i 20 minutter slik som operasjons utstyr, det som ikke kunne kokes skulle fryses, eller snurres i tørketrommelen, ingen fikk ta i barnet uten å sprite først, jeg "lånte" en sånn pose med gele de har overalt på sykehusene, for du forstår andre antibac var sikkert ikke like gode. men det avtok nå heldigvis etter han begynte å supe i seg av badevannet, og slikke på alt han kom over. nå med nummer to er jeg ikke sånn at alt skal kokes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå