Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!! nei du har nok ikke mistet.. jeg er i samme situasjon som deg..jeg var hos lege for en uke siden og testet positivt på blodprøve:) d vil si at jeg er snart 5 uker påvei. har tatt 3 tester hjemme,en senest idag..alle har vært negative..vet du hvor langt du er påvei??tok du blodprøve??har du symptomer??

Tusen takk for svar :)

Jeg e 4+3, så nærmer meg 5 uker :) Jeg tok blodprøve og urinprøve.. Har symptomer ja, er veldig trøtt og uopplagt, og har kjent en muldring nederst i magen... Men det som er så rart, er at jeg har tatt hjemmetester før, og de har vært positive!! Jeg skjønner ingenting jeg..

vi er like langt på vei:) jeg tok en test hjemme idag og-NEGATIV:(

jeg sjønner heller ikke hvorfor den er det,men kansje vi ikke produserer så mye hcg hormon??!!!! har hørt av en sykepleier at jeg ikke burde ta hjemmetest før mange dager etter ikm.men jeg tar test hver morgen jeg.å d er jo ikke så bra for meg selv.blir sjikkeli lei meg:( så jeg har d ikke så gått om dagen.men jeg må jo bare stole på legen min som tok blodprøve,han kan jo ikke ringe å gratulere meg hvis han hadde vert usikker....

Det jeg også tenker med tanke på legen, at han burde jo sett det på blodprlven om det hadde vært en abort.. Så jeg vet ikke helt hva vi skal tenke og tro jeg... Får vel kanskje ønske en tidlig UL for å se om det er noe inni her? :) Håper håper alt er bra!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...