Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Det er fullt mulig :) Jeg opplevde i mitt forrige svangerskap å bli flyttet fra uke 8 til uke 12 :) Og vips var 1 trimester over :)

Dessverre ble jeg flyttet tilbake denne gangen- 2 uker. Fra uke 8 til uke 6 :( Går og venter på 1/4 da jeg skal på ny UL :)

Hvis du er usikker kan du jo høre om du kan få en tidlig UL.

Annonse

Alle kan få tidligere UL akkurat når man vil, så lenge man bestiller privat og betaler for det.Min Gynekolog tar 800kr pr konsultasjon.

Hvis man har hatt risikosvangerskap/kompliserte svangerskap eller har fått barn med en el annen form for funksjonshemning kan man få ekstra oppfølging bla. m ekstra UL gratis, men det er vel helst etter uke 18 og utover.(Ihvertfall er det sånn for meg).

• 2 uker senere...

Jeg fikk tidlig ul 4 dager etter at vi fant ut at jeg var gravid. Trodde også at jeg kunne være lengere på vei. Detter var den 12mars og jeg var bare6+6. Det var deilig å se at hjertet slo. Den har også vært igjennom en narkose(viste ikke st jeg var gravid da jeg skulle operer). Så skal på ul igjen den 17aril. Da er jeg akk 12fullgåtte uker. for å sjekke at alle organer er på plass. Dette får jeg dekka. Selv om han sa at det ikke var nødvendig. Narkosen i dag var så ba,å skjeldet det skaldet forsteret. Men vi skulle få en ultralyd til,sånn at vi fikk bekreftet at alt var bra og roet oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...