Gå til innhold

Hilsen fra barselhotellet (UNN)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle BiM'ere!

Nu sitter jeg på rommet vårt med lille Tina i armen. Hun sover så godt at det omtrent bare er en fryd.

Hun fikk det plutselig travelt på lørdag m å komme til verden. Først var vi inne på føden i halv 7- 7 tiden på kvelden, de målte hjertelyd og riene. Vi kunne bli eller vi kunne dra hjem om vi ville, jeg ville dra hjem igjen, så vi gjorde da det.

Samboeren ringte en kompis for å komme sitte "rievakt", slik at han fikk dusjet uten å være nervøs for meg.

Ca kl 21.30 dro vi tilbake til føden, riene var blitt sterkere og tettere nu. Da vi nu kom inn ble jeg målt til 3 cm åpning, 1 cm mer enn første gangen vi var innom. Så ble vi lagt inn.

Hele forløpet videre husker jeg ikke alt om, men noe husker jeg da. Jeg fikk lystgass som hjalp godt mot smertene (til å begynne med).

Klokken 02.34 var lille Tina født, så det gikk veldig fort i svingene.

Nu sitter vi her da, blid og fornøyd. Jeg får se når jeg klarer komme meg på treff, men jeg stresser ikke med det. Vi reiser hjem i morgen så er det jo påske og kosetid hjemme med pappa også.

Vi snakkes etterhvert. Klæmma fra oss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så kjememasse m ho lille tina,

kos dåkk kjempemasse, og vi ses på babytreffer=)

Skrevet

Gratulere så masse med vel overstått fødsel og lita jente Laila :) Artig å høre fødselshistorien og at det gikk bra ikke minst! Hvordan er formen nå da?

Skrevet

Gratulerer så masse med lillejenta Laila, og så fint navn dere har funnet :) Det må være utrolig deilig å endelig ha den lille i armene sine :)

Kos dere masse nå. Så sees vi etterhvert på treff :) Klem herfra!

Skrevet

Det går bare bra med oss.

Skal en tur ut og handle i morgen. Er jo flere røda dager så må vel shoppe litt. Også fikk vi (eller Tina fikk) gavekort på reflex, så må jo innom der og se hva det kan brukes på.

Det er godt at ventetiden er over, spesielt med tanke på alle smertene jeg hadde i ryggen/bekkenet. Var temmelig lei.

Nu skal jeg inn på DinBaby og se litt der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...