Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat vært på Riksen nå, og fått bekreftet at det ikke er noe liv i magen. Det er en blighted ovum (tom fostersekk uten fosteranlegg inni). Jeg må inn til utskraping i morgen. Er så lei av at det skal være så mye surr. Det hadde vært bedre om det hadde vært et negativt forsøk, istedet for sånn halvveis.

Min historie: Jeg fikk først pos test. Hadde en liten blødnig, og tok en ny hcg test som viste altfor lite stigning. Det var nok da det gikk til grunne. Etter det har jeg tatt flere blodprøver, som har vist en bra stigning i hcg. Så det hele er litt merkelig. Men det er ihvertfall ikke noe liv. Nå skal jeg fjerne det som er i morgen, også skal jeg kose meg i påsken, også håpe jeg får sette i gang igjen snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var trist å høre at du ikke lykkes denne gangen :o(

Men det høres ut som du er klar for ny rundt, og det er kjempebra, ikke gi deg!!!

Kos deg masse i påsken, nyt fridager også er du i gang igjen snart!

Klem og god påske

Skrevet

trist å høe at utfallet ble sånn.... håper du klarer å kose deg og slappe litt av i påsken. Du kan til og med ta et glass vin eller to :-)

Skrevet

Så leit å lese, virkelig trist. Sender over noen trøsteklemmer nå, for det trenger du.

Har sendt deg en PM tidligere i dag, hvis du ikke har sett det.

Lykke til i morgen kjære deg

Skrevet

Uff så leit... Føler med deg og sender en stoooor trøste-klem! Håper påsken blir så bra som den kan og at du snart finner overskudd til å prøve videre:-)

Klem

Skrevet

så utrolig trist vennen.

Sender deg en klem jeg

Skrevet

Trist at det skal være så vanskelig å lykkes. Sender deg en stor trøsteklem og ønsker deg masse lykke til videre.

Skrevet

Det var trist at det endte sånn. Sender en trøsteklem til deg og håper du lykkes neste gang.

God påske.

Skrevet

Da er jeg tilbake etter utskrapingen. Det har gått veldig fint, men man merker at man har vært i narkose. Da er ihvertfall kroppen i 0 igjen,og jeg håper at vi snart kan sette i gang igjen. Er det noen som vet hvor lenge man må vente? 2-3 mens perioder? Jeg har ikke mens på egenhånd, så jeg blir vel satt igang med Provera etter hvert.

Lå på oppvåkningen sammen med ei som akkurat hadde født tvillinger. Det var litt spesielt når jeg akkurat hadde fjernet min. Men sånn er livet. :-/

Skrevet

Du må nok vente minimum 3 blødninger etter utskraping. Jeg går også på Riksen og det var i alle fall det de sa til meg. Jeg hadde en utskraping etter en MA rett før jul og kan tidligste begynne igjen i mai, det tok nemlig lang tid før mensen kom tilbake også. Det er vel fordi kroppen var gravid en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...