Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Venter en liten prinsesse om 3 ukers tid, og min kjæreste og jeg har bestemt oss for at den lille jenta vår skal få dobbeltnavn, da vi begge har det. Elisabeth heter hans farmor og vi har tenkt å oppkalle etter henne, dessuten er Elisabeth et navn vi begge liker veldig godt. Så er spørsmålet, hvilket navn passer til Elisabeth? Vi vil helst ha et navn etter Elisabeth, men det er kanskje vanskeligst å finne? Selv er vi egentlig ganske blanke.. Så er åpen for alle forslag.
Vipsenmamma Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Elisabeth Victoria Elisabeth Marie Elisabeth Helen Elisabeth Desiree Elisabeth Rebekka Elisabeth Josefine Ann Elisabeth Gry Elisabeth
Vannmann35 Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Synes det er mye som passer med Elisabeth: Elisabeth Sofie Elisabeth Marie Elisabeth Anine Elisabeth Alexandra Elisabeth Kristin (lang i) Elisabeth Cordelia
Tyra85 Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 jeg tror det beste forslaget er et kort navn først. dere kan jo fortsatt bruke bare Elisabeth til daglig. hva med: Mille Elisabeth Tiril Elisabeth Hedda Elisabeth Ingrid Elisabeth Ada Elisabeth jeg ville gått for det siste
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Elisabeth Natalie Elisabeth Louise Elisabeth Helene Elisabeth Adora
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Elisabeth Helèn Elisabeth Linnea Elisabeth Mari (lang i) Elisabeth Kristofine Siv Elisabeth Tina Elisabeth Mai Elisabeth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå