Gå til innhold

Er Samantha så ille???

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste jeg har spurt liker det ikke. Er det så fælt? Jeg syns det er søtt jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ille, bare utrolig amerikansk. Jeg liker Amanda bedre. Ville i så fall skrevet Samanta i Norge. Men Samantha Jensen høres ikke helt bra ut..

Skrevet

Ja, jeg synes det er "så ille"...

Skrevet

Tenker Samantha Fox og Samantha i Sex og Singelliv, så begge er for meg to horny blondiner... Med andre ord ikke de riktige assosiasjonene for valg av navn til mitt barn.

Skrevet

Neida, Samantha er ikke så ille. Selv er jeg ikke så fan av slike amerikanske navn på norske barn, men jeg tror dette blir mer og mer vanlig uansett om man liker det eller ikke.

Samantha er et navn som er lett å uttale på norsk, og det har heller ingen utpreget amerikansk skrivemåte. Derfor synes jeg dette navnet er helt greit, og ser ikke noe i veien for å bruke dette her til lands.

Skrevet

Synes det er søtt jeg da..men det må jo passe litt med etternavn? Liker det kanskje fordi det ikke er sånn hel-norsk (er ikke fan av slike navn) Har selv valgt et amerikansk navn til min kommende datter, er ikke en kjeft i Norge som heter det (så skriver det ikke her) hehe, men det funker bra til etternavnet hun får.

Skrevet

ja, det er blodharry - men det er sannsynligvis du også, siden du vurderer navnet.

Skrevet

Samantha er skikkelig ille!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...