Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 har startet med mary kay. og fikk vite at jeg kan tjene 50 000 skattefritt i året (hobbybasis) men er dette utifra hva jeg tjener på salget eller innkjøp? altså hvis jeg selger for 6000 på et pary så får jeg ca 3000 av disse. da er det disse 3000 jeg skal gå utifra og ikke de 6000? for det er jo bare 3000 av de JEG tjener. kan noen forklare meg dette? har full jobb ved siden av.
Legekjærringa Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 virker som reklame...markedsføring dette her.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 reklame? hvorfor det? for det første er jeg anonym, og som lurer på hvordan systemet virker da jeg er helt ny. ikke akkurat den beste måten å markedsføre seg selv på liksom. jeg fikk svar på det jeg lurte på og ferdig med det.
Legekjærringa Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 ok, hvis du sier det så. Dumt av meg å dømme deg. vet bare noen som har drevet med disse produktene og "kjente" igjen litt av den indirekte markedsføringen hun drev å fortalte om. Prøvde ihverdig å få meg til å kjøpe og selge selv. Ble aldri kvitt henne. Ble boma på telefonen og mail, svarte jeg ikke så sendte hun jaggu meg brev til meg også. Ville komme på jobben min og hjem til meg.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 er nok av de konsulentene også ja, ikke den lureste måten å holde på akkurat. jeg er bare "ute" etter å ha et par kurs i måneden håper jeg. synes det er moro å hjelpe andre innen hud og sminke thats it. og dette er det nærmeste jeg kommer det hvor jeg kan bestemme selv. synd du fikk oppleve det på den måten, det skal jo bare være hyggelig og avslappende hele greia. hu du møtte høres jo helt gæren ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå