Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Min baby er 2,5 mnd, og holder hendene sine som regel igjen. Det fører til at han blir svett og det samler seg støvklumper som lukter vondt. Jeg vasker han ofte, men det hjelper ikke noe særlig.Noen som har opplevd det samme? Noen tips?
Ulldott Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Har ikke erfaring med det nei... men kanskje du kan vaske og tørke hendene godt og så ta på litt potetmel eller talkum? Aner ikke om det virker altså... bare en ide.
Ulldott Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Kanskje ikke så lurt når jeg tenker meg om... beibien tar hendene sine i munnen... Ikke hør på mine ideer... de er idiotiske! )
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Jeg tenkte selv på talkum, men da får han det i seg, så jeg vet ikke. Det stinker virkelig.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Helt vanlig.. Babyer har jo gjerne hendene i munnen sin mye, smatter i vei og slevjer og gulper kanskje litt...Ikke rart det kan bli litt lukt da... :-))
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Har samme problem her. Gutten vår pleier ofte å dra i/leke med genserene våre, og da samler det seg lo i hendene, henger godt fast fordi det blir klamt når de klemmer hendene sammen hele tiden. Veldig vanlig, dette. Vi pleier å vaske ham morgen og kveld i hendene, sammen med morgen- og kveldsstellet, holder lukten borte. Bader ham hver 2. til hver 3. dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå