CAT77 Skrevet 18. mars 2008 #26 Skrevet 18. mars 2008 Jeg bor på Oppsal og har ansinnitet fra 11.september!!! Blir spennende altså! Er i utgangspunktet forberedt på avslag, men kan jo ikke gi opp håpet!!!!
CAT77 Skrevet 18. mars 2008 #27 Skrevet 18. mars 2008 Østensjø hadde nesten dekning i fjor, men det har flyttet så sinnsykt mange folk hit med barn, samt at vi som bor her produserer som bare det :-) Så i følge Aftenposten og info jeg har fått fra bydelen er det maaange flere på venteliste enn det de trodde i fjor høst...!
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #28 Skrevet 18. mars 2008 Så "moro", da "konkurrerer" vi.. He, he.. Vi bor også på Oppsal, er vi kanskje nesten naboer..?! ;P Har ansiennitet fra 15. august.. Forberedt på avslag vi også, kan ikke forklare følelsen om vi er så heldige å få tilbud
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 18. mars 2008 #29 Skrevet 18. mars 2008 Vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste.. Har selv ansinitet fra november, så jeg er nok litt lenger bak i køen..
CAT77 Skrevet 18. mars 2008 #30 Skrevet 18. mars 2008 He he! Vel, du slår meg på ansienniteten da....! Hmm, kanskje jeg må inn og hacke litt på bydelens server! Håper at det er endel som ikke husket på ansienniteten og glemte å søke tidlig..! Hvilke barnehager har du søkt? Jeg har Oppsaltunet på førsteplass, men den er vistnok helt håpløs (er så populær). Krysser fingrene for Eftasåsen...!
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #31 Skrevet 18. mars 2008 Hehe, hadde gjort seg.. Er med på hacking jeg ;P VI har Oppsal sammfunnshus på første tror jeg, deretter Oppsaltunet.. Søkte på 7 forskjellige.. Skriver her inne med en gang, hvis jeg får svar i morgen! Når fikk du barn forresten?!
CAT77 Skrevet 18. mars 2008 #32 Skrevet 18. mars 2008 Jeg søkte også på 7 stk..! Men får jeg en av de skal jeg hoppe i taket av lykke!!!!!! Snuppa kom 16 juli. Du da?
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #33 Skrevet 18. mars 2008 5. juni jenta vår. Rart vi ikke er i samme barselgruppe..?! Kanskje for "stor" fødsels differanse..?! Liker å gå turer her i nærområdet, hyggelig med ei å trille sammen med..?!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. mars 2008 #34 Skrevet 18. mars 2008 Jeg bor i bydel Grorud og fikk svar om plass i dag :-)
CAT77 Skrevet 18. mars 2008 #35 Skrevet 18. mars 2008 I barselgruppen jeg går i er vi 6 stk som alle har født i samme uke...! Så har nok vært en babyboom! Jeg har også gått masse turer rundt omkring rundt i bydelen! Men har nå begynt å jobbe igjen. Mannen min og jeg deler på permisjonen. Men har da noen uker igjen spredt utover våren. Så kan godt gå en tur en dag :-)
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #36 Skrevet 18. mars 2008 Vi er 5 stk i vår barselgruppe, er en del sammen.. Men har liksom funnet tonen best sammen med 2 av de andre.. Jeg begynner å jobbe for fult igjen først fra midten av august (hvis vi får den berømte barnehageplassen) Koselig å rusle en tur en dag da, hyggelig å kjenne fler som bor i samme "nabolag" Sender deg post jeg, så kan du jo sende en mld el noe en dag det passer?!
CAT77 Skrevet 18. mars 2008 #37 Skrevet 18. mars 2008 Jepp! Gjør det :-) Nå skal jeg krype til køys og drømme om barnehageplass :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #41 Skrevet 18. mars 2008 Er det noen her som er inne i det med priorotert plass? Jeg har nemlig fått invilget dette, med kode 02, som da går på meg og barnefar, og ikke barnet. Er dette er stor fordel for oss, eller teller det ikke så mye når alt kommer til alt? Setter stor pris på svar, er så intetanende når det kommer til dette.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #42 Skrevet 18. mars 2008 Hei! Dere som har svart fra bydel Østensjø,har dere søkt inn barnet deres fra 1. august eller før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå