Gå til innhold

Når får vi svar ang barnehageplass?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på hvilken kommune du bor i. Men i Oslo kommer svaret i begynnelsen av juni (hovedopptaket).

Skrevet

Sorry! Jeg feilinformerer! Jeg bor i Oslo, og fikk brev fra bydelen i dag med tilbud om barnehageplass! Vi jubler:-)

Skrevet

Så bra!!! :) Vi bor også i Oslo, ikke fått svar enda vi.. Kanskje det kommer i morra..?! Hvor lang ansiennitet hadde du?

Skrevet

Brevet var datert 16. mars.. Ansiennitet fra 25.10.07.

Skrevet

Oi, da krysser jeg fingrene for at vi får plass, og at svaret kommer gjerne i morra :D

VI har annsiennitet fra juli/07, så setter en knapp på at det holder ;)

Skrevet

vi fikk brev i dag om plass :-)

Ansiennitet fra april 07 :-)

Skrevet

Vi fikk tilbud om plass i dag. Bor i Oslo. Har ansennitet fra slutten av september 2007.

Lykke til

Skrevet

kan jeg spørre om hvilken bydel dere bor i+ dere som har fått brev altså

Skrevet

Nå ble jeg spent....!

Bor i bydel Østensjø og biter negler i spenning!!!!!

Noen som har fått svar fra Østensjø?

Skrevet

Til alle dere som har fått plass i Oslo:

Hvilken bydel bor dere i?

Det er DET som er interessant, ikke at dere bor i Oslo.....

Skrevet

KEg bor også i bydel Østensjø, ikke fått noe svar enda.. men venter i spenning.. Krysser fingrene for at det kommer et brev i morgen :D

Skrevet

Korrektur; Jeg bor også i bydel Østensjø, ikke fått noe svar enda.. men venter i spenning.. Krysser fingrene for at det kommer et brev i morgen :D

Skrevet

Jeg bor i bydel østensjø, men har ikke fått noe i posten i dag, så venter i spenning og håper det kanskje kan komme i morgen??!!???

Skrevet

Jeg er dit spent på om vi får noe i posten i morgen. Hvis noen av dere som bor i bydel Østensjø får svar i morgen. Skriv det her ;) Er så spent.. He, he..

Skrevet

Me too!

Skal legge inn om det dukker opp!!!!!

Krysser fingrene for at vi får plass!!!

Holdt på å svime av i går da det kom et brev i posten fra bydelen, men det var bare invitasjon til parkurs for førstegangsforeldre...! Ikke helt det jeg ventet på.... :-)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

hva menes med ansinitet?

Skrevet

Når søkte du barnehageplassen er vel det som menes med ansinitet:)

Skal legge inn om jeg får svar i morgen.. Er SÅÅÅÅÅ spent!!

Skrevet

Samme her!!! Åpna brevet før jeg hadde kommet meg inn inngangdøra vår.. Rev faktisk deler av brevet i stykker.. He, he.. Det var også sånn parkurs invitasjon.. ;P

Kan jeg forresten spørre hvor på Østensjø dere bor?

Skrevet

Jeg bor på høyenhall/manglerud.. Dere?

Skrevet

Dato fra når dere søkte om barnehageplass.

De som har stått lengst på venteliste (søkte tidligst) får først plass. I alle fall i Oslo.

Skrevet

Dere i bydel Østensjø får nok plass alle sammen. Er i alle fall best dekning der.... nesten alle fikk plass i fjor.

Selv bor jeg i Gamle Oslo å håper på plass (bor 100 m. fra grensa til Østensjø. ARG!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...