Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring med fenikkel-te for at babyen ikke skal få luft i magen?

Drikker dere den selv, eller gir til babyen?

Hvor mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og når dere gir til baby, gir dere med teskje, sprøyte med butt spiss, eller hva?

Skrevet

Jeg har gitt det til jenta mi på 6 uker. Jeg pumper meg og gir flaske så jeg har blandet teen i melken. (Jeg liker ikke te så jeg orker ikke drikke den selv, men du kan gjøre det.)

Kan ikke akkurat si at vi har merket den helt store forskjellen på babyen desverre.

Jeg har gitt litt mindre enn 1ts til hvert måltid (pr 120 ml melk)

Skrevet

Jeg drakk 3 kopper selv for dagen, pluss ga litt(noen sier 10-20ml, vi ga tre teskjeer. ) til han på teskje eller i sprøyte før hvert måltid. Dette hjalp kjempe mye for oss hvertfall. Nå får han kun til kveldsflasken :)

Skrevet

Om du gir litt mer te vil du nok merke forskjell Ulldott :) Vi ga og lite i begynnelsen og merket ingenting! Ga etterhvert opptil 3 teskjeer, da ble det fart i sakene :) Mye roligere baby og.. Deilig.. Og du? Det smaker ikke noe av teen, den bare lukter fælt :P

Skrevet

Kanskje jeg skal prøve med litt mer te da.

Jeg syns hun har fått merkelig avføring etter jeg begynnte med fenikkel te. Dvs at det er litt bæsj i bleien ved hvert skift. Tidligere hadde hun 1 stor bleie til dagen... Har noen andre opplevd det?

Jeg syns den luktet godt, men smakte fælt jeg :o)

Skrevet

Hmmm har ikke merket noe til det med avføringen nei. Her er det bæsjing ca annenhver dag...

Hehe lukten minner meg om dårlig hjemmelaget tyrkisk pepper :P

Skrevet

Synd det ikke smaker tyrkisk pepper for da hadde jeg drukket det! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...