Gå til innhold

Baby 0-2 mnd. Hvor mye sover DERE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter så sinnsykt med søvn, og det verste er at jeg ikke får sove når babyen sover heller ... ligger å venter på at hun skal våkne, i tillegg til at jeg er så urolig i kroppen.

Jeg klarer virkelig ikke å kose meg i denne tiden, og føler at kroppen blir mer og mer full av uro ettersom dagene går og søvnene og all "jobben" sliter på.

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg sover greit på natten, men synes det er mye jobb på dagene, og blir svært sliten. Føler du av og til at du har lyst å flykte? Det gjør jeg. Savner friheten før jeg fikk barn, men ikke misforstå; han var høyt ønsket!

Jeg klarer heller ikke sove på dagtid. Har rett og slett angst for at han skal våkne når jeg har sovnet. Min baby er 2,5 måned.

Skrevet

skjønner godt hvordan du har det, men det går over. det gjorde det ihvertfall med meg. lMin sønn våknet hele tiden hver time frem til han var to og en halv måned. Jeg følte meg i en slags våken koma tilstand og hadde det mer vondt enn bra. var konstant på gråten. plutselig forandret alt seg og han våkner kun 1 gang om natten. er nå 7 måneder og har sovet godt siden han var 2,5 måned...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...