Vannmann35 Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Vel - nå kjenner jeg tilfeldigvis moren til en Luna - hun er skuespiller og har bodd mye i Frankrike - så kan vel kalle henne kunstnerisk og internasjonal :-) Pappaen er også fransk.
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Akademikere som er opptatt av stjerner (Luna betyr måne) og solsystemet :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Wannabe-kunstnere som er interessert i tarotkort og stjernetegn.
Thea Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Eller helt vanlige folk med huslån og stramt budsjett. Sykepleier og journalist m minstelønn... Synes det er et kjempevakkert navn, men møte mye motstand.
januarsurprise Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Hunder Kanskje fuglehunder eller noe i den duren...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Foreldrene til Luna ser jeg for meg er omtrent rundt min alder.. Jeg er selv 21, og selv om jeg liker mer navn av typen Sofie, Anna og Kjersti, så vet jeg om mange på min alder som liker navn av samme type som Luna, som Milla og Mina. Altså ser jeg for meg at foreldrene er mellom 19 og 24 år. Kansje moren jobber i klesbutikk, og faren er rørlegger. Eller de kan like så godt være leger eller banksjef, og være i 30 årene. Alle har nok forskjellig smak uansett alder og yrke
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 Foreldrene til Luna er helt vanlige mennesker med vanlige problemer, sorger, gleder og overraskelser. Akkurat som alle har på en eller annen måte. Er selv mamma til en liten Luna. Riktignok er hun en Cairn Terrier på 2 år som har valper selv akkurat nå. Luna er et meget populært hundenavn, men ser ingen grunn til at det ikke kan brukes på en liten jentebaby også. Luna betyr jo ikke bare måne, men har en del andre betydninger også. Det er blandt annet betegnelsen på en viss type vann. (innsjø og lignende), og flere andre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå