Gå til innhold

Så sterke kynnere at jordmor sendte meg til lege...

Anbefalte innlegg

For å dyrke en urinprøve.. Hun var redd for at jeg hadde en UVI som skulle sette igang en tidlig fødsel pga utrolig sterke og yppige kynnere.. Så nå har jeg vært å levert prøven, og skal ringe i morgen for å høre om det ble noe utslag..

Får utrolig sterke kynnere bare jeg beveger meg litt.. Går på kjøkkenet og henter meg vann, eller går på badet.. Og gjør jeg mer så klarer jeg ikke puste i det hele tatt, blir svimmel og uvel. Så ja.. Nå er jeg veldig spent på prøven i morgen!

Fortsetter under...

UVI-prøven var negativ, og har snakket med jordmor igjen!! Hun kunne fortelle at det var ganske vanlig i den perioden jeg er i nå (uke 27 i dag) siden livmora skal vokse veldig mye nå. Så med mindre jeg begynte å få vondt, eller begynte å blø eller vannet gikk så skulle det gå fint. Må bare ta det med ro og ikke provosere!!

Å e vi like langt på vei?? Kor arti! Kor ska du føde?? Ja æ føle mæ myyyye bedre no etter å ha snakka me jordmor i dag, e bare om å gjør at æ klare å slapp såpass av, men mannen min e innstilt på å hjelpe alt han treng her å det e jo flott.. :)

God påske å klæm te dæ å!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...