Tjorven1 Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Jeg tok Hcg test dag 14, dvs måling av gravidehormonet, dag 14 skal det ligge på 25-100. Jeg lå på 144! Så i går var jeg tilbake å tok ny, det var da uke/dag 5-0, normalt for hele uke 5 (dvs. 5-0 til 5-6) er å ligge på 75-2500... Jeg ligger på 2654 på ukens første dag! Ja ja ja alle er evt velkommen, bare det går bra! I og med at det var to sist når jeg spontanaborterte, og så mange klare og fine ved el mellom sa og ins, så er jeg jo litt mer forbered om det skulle være det.. Ul den 8 april gir oss svaret på det, jeg føler at det bare er en egentlig... Det var dagens oppdatering - Ha en herlig Påske jenter!
callmebecka Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Flere er vel bare kos! Tror HCG-nivået er veldig individuelt. Da jeg målte denne graviditeten var det 400 og noe dag 14 og 1400 og noe dag 16. I følge alle tabeller man finner på nett veeeldig høyt, men sammenlignet med mange andre, helt normalt. og det er bare en der inne ) Men fantastisk at du har så bra stigning! Lykke til videre og god påske!!!
Tjorven1 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 Takk! Okay.. Jeg fikk inntrykk at det var spesielt mye, Men du har jo ennå høyere og bare en, godt å vite! Har på følelsen at det bare er en også. God påske til deg også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå