Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Jeg skulle gi jente mi, som er ganske vill av seg, en paracet da hun har feber og greier. Jeg dro bare ned strømpebuksa og brettet bodyen og bleia til side liksom, for å slippe å kle av alt. I ddet jeg skulle dytte den inn, bykset hun til sånn at den glapp oppover istedet. Ikke inn i henne eller noe sånn altså, men den ble liksom liggende mellom de ytre kjønnsleppene (IKKE de indre altså). Men hun skrek sånn at jeg erredd jeg kan ha gjort henne vondt likevel. Er helt skjelven og føler meg som verdens værste mor! Huff! Hva skal jeg gjøre? Dere tror vel ikke det er farlig? Hun gråter jo ikke nå lengre altså, men føler likevel at jeg har vært borti noe jeg ikke skulle liksom.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Dette er nok verken første eller siste gang det har skjedd i verdenshistorien. Selv om det sikkert er ubehagelig og dumt at det skjer, er det fort gjort. Det går helt bra, ikke stress med det:)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Tror neppe det gjør noe. Du fjernet vel paraceten med en gang? Hun kan ha skreket fordi hun så at du ble utrygg og opprørt, trenger ikke være fordi det var vondt. Du må jo uansett være borti henne når du skal vaske henne, tror ikke hun får noen mén av denne episoden (med mindre du hauser det opp til å bli noe kjempefarlig og skummelt...)
Honningmelon Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Det går nok helt fint :-) Kan hende hun kjente at du bommet litt, og kanskje fikk et lite risp? Det er uansett ikke farlig, og det går helt fint :-)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Tusen takk for svar! Er så godt å høre at noen andre sier at det sikkert går bra! Er alene hjemme også for mannen min er bortreist, så jeg kunne liksom ikke klage til ham heller. først trodde jeg jo at jeg hadde ødelagt henne. Men man blir vel ikke ødelagt av en paracet? Samtidig er de jo så små.
Aga:-) Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Det går helt fint, men jeg skjønner at du er opprørt og lei deg for det. Har også gjort det samme en gang, nettopp fordi jenta mi herjet voldsomt på stellematta. Det gikk veldig fint, og paracet stikkpiller er verken harde eller kantete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå