Gå til innhold

Fostervannsprøve i dag!

gamla41

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UUS og tok fostervannsprøve i dag. Fort gjort og ikke vondt i det hele tatt. Vi får hurtigsvar etter 1 uke, så nå er det bare å vente......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så godt å høre at du ikke syntes det var vondt! håper ventetiden går fort og at du kun får positive og hyggelige svar!!!!

*lykke-til-klem* neste tirsdag er det min tur....*s*

Skrevet

hei

godt å hør at det ikke gjorde vondt.

jeg vurderer også fostervannsprøve om jeg får det da? jeg har termin en uke før jeg fyller 38 år så er litt spent.

vet du noe om dette?

Skrevet

Flinke og hyggelige folk der også. Var hos en finsk, kvinnelig lege.

Er det din første baby, Artemis?

Takk for "lykke til" og samme tilbake!

Skrevet

Hei, hei!

Jeg tror det er slik at om man har fylt 38, så får man tilbud om fostervannsprøve. Men, jeg vet ikke om det er før eller etter termin. Hør med legen din, du. :)

Skrevet

Jeg blir 38 i april og har termin i juni, og ble ikke tilbudt fostervannsprøve. (hadde takket nei til det uansett, men...) Så jeg tror man kanskje bør ta det opp med legen om man ønsker en slik prøve.

Skrevet

Jeg er 38 og har termin 23.april. Ble ikke tilbudt fosterv.prøve, men om jeg gjerne ville ha det, kunne legen henvise meg videre. Vi takket nei til dette.

Skrevet

Hei!

Jeg tok fostervannsprøve på UUS i går og fikk positivt svar i dag, pr. telefon!! :)

Jeg fyller 42 år, og skulle få hurtigsvar. Men allikevel, her gjorde de stikk i mot det de sa de skulle gjøre.......de sa det var "ekstra påske-service" ! Det skulle ta en uke, og vi skulle få brev. Blir visst ei lita jente :)

God påske!

Skrevet

Så flott! Til lykke med det fine resultatet, og fortsatt god påske!

Skrevet

Gratulerer!!! Så godt å høre at alt har gått bra og at resultatet er positivt etter testen, og så ei lita jente da! nå er det bare å puste ut, slappe av og GLEDE seg over å være gravid!!!!!

Kanskje se litt på babytøy også?... Det har jeg ikke turt ennå, holder ennå litt igjen, til jeg får unna prøven og resultatet...

Tirsdag er dagen, og det er min første fostervannsprøve, .

Godt å høre at det har gått bra for deg, så nå krysser jeg fingre for meg selv også- og får at alt går bra med deg fremover!!!

*klem*

Skrevet

Takk i lige måde!

Er det ditt første barn, Artemis?

Jeg skal ut og kjøpe bok i morgen, "Mamma for første gang"

Har ventet litt med å kjøpe den....;)

Skrevet

Hei der oppe i nord!

Tusen takk! :)

Hilsen fra Oslo

Skrevet

Hei,

Så hyggelig nyhet da og så fint at alt går bra med deg. Jeg får også liten jente og er nå i uke 24. Du har sikkert hatt en topp påske da :-)

Når har du termin?

Skrevet

Hei joam!

Er det ditt første barn?

Jeg har termin 5 september. Du da?

Skrevet

Hei,

Ja det er mitt første barn, jeg har termin i 25 juli. gleder meg masse og har begynt å shoppe ting til lille jenta. superkoselig!

Skrevet

Hei igjen,

prøvde gravide-bukser på H&M i går, de var skikkelig "merkelige". ;)

Endte opp med en hvit lin-tunika-sak i steden, kjempesøt.

For meg er det å kjøpe mamma-klær et stort skritt.....

Har jo vært "avventende" så lenge, skjønner du hva jeg mener?

Hva har du sjåppet da? Har dere sett på vogn?

-k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...