august tvillingmamma Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Jeg er 18 uker på vei, men synes ikke magen min er stor, er litt usikker på hva som er "min egen mage" og hva som kommer fra tvillingene der inni. Har så lyst på stor mage NÅ.
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Pass på hva du ønsker deg nå frøken, for plutselig kommer'n!
bratt Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Jepp:) Den kommer fort, i løpet av 2 uker, så var min stor i den tiden. De vokser fort i denne perioden, så magen din kommer nok veldig snart.
oftebustat Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Skulle ønske JEG hadde liten mage!!!! Den holder på å gjøre meg gal. På den andre siden er jeg glad for at jeg er i uke 34, for nå er det heldigvis ikke lenge igjen:) Men husk på at du ønska deg den digre magen når du har fått den, hi hi ))))))))) For når den først har blitt stor går den ikke bort på ei stund :-o
Pluttiplutt Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 ja hehe, magen kommer FORT, nesten over natta, og da bare fortsetter den å vokse. og vokse..og vokse. gled deg over alt du kan gjøre nå og nyt tiden med liten mage, for det blir veldig tungt etterhvert,. jeg og trude har magebilder, ta en kikk om du vil..hehe
Pluttiplutt Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 ja hehe, magen kommer FORT, nesten over natta, og da bare fortsetter den å vokse. og vokse..og vokse. gled deg over alt du kan gjøre nå og nyt tiden med liten mage, for det blir veldig tungt etterhvert,. jeg og trude har magebilder, ta en kikk om du vil..hehe
Pluttiplutt Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 ja hehe, magen kommer FORT, nesten over natta, og da bare fortsetter den å vokse. og vokse..og vokse. gled deg over alt du kan gjøre nå og nyt tiden med liten mage, for det blir veldig tungt etterhvert,. jeg og trude har magebilder, ta en kikk om du vil..hehe
Pluttiplutt Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 ja hehe, magen kommer FORT, nesten over natta, og da bare fortsetter den å vokse. og vokse..og vokse. gled deg over alt du kan gjøre nå og nyt tiden med liten mage, for det blir veldig tungt etterhvert,. jeg og trude har magebilder, ta en kikk om du vil..hehe
Pluttiplutt Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 uff la akkurat merke til at den posten kom 4 ganger, har nok en sammenheng med at dataen min hang seg opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå