Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 hvis jeg hadde sendt dem inn 3måneder før termin(som man kan) hadde jeg fått mer penger da? altså for de månedene jeg gikk gravid til fødsel? eller blir de ettebetalt?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Det du har krav på blir etterbetalt, og overgangsstødaden kommer den 20 hver mnd eller før helgen (hvis den 20 er på lør- eller søndag kommer overgangsstønaden på fredag) hender den også er inne kvelden før den skal være inne ;-))
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 vet du hvor lang tid det tar å behandle søknaden?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Det er jeg ikke helt sikker på, men siden jeg er enslig har jeg fått behandlet endel søknader hos trygdekontoret/nav, og jeg synes det går ganske raskt (1-2 uker .....) De gangene jeg synes det har gått tregt har jeg ringt og purret dem og det har hjulpet....... Sikkert forskjell fra sted til sted (jeg bor i Sarpsborg). Det har kommet noen nye regler på at man som bruker av nav, har rett på å få sin sak behandlet innen så og så mange dager, men husker ikke hvor lang tid dette skulle være innen...... Kanskje du finner ut mer om du kikker på nav.no ? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå