Twintipp og himmelblå Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Jeg hater å lage mat og er ikke akkurat født med kokkelue heller.. Noen tips? Eller noen som vet av noen nettsider jeg kan kikke? På forhånd takk.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Tapas Taco Gryterett Snitter Pai med salat Kyllingsalat (eller andre typer salater)
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Signerer denne og tilfyre pizza (det meste kan kjøpes ferdig og du må bare sette det sammen)
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2008 Yes!! Gryterett har jeg ikke tenkt på.. Og jeg er en mester på å brune kjøttdeig, ta opp i 8 dl vann og en pose meksikansk gryte, he he:o) Det skal jeg gå for!! Tusen takk for tips:o) God klem
Torpekjærringa Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 hehe...bestill tapas ferdig ) det gjorde jeg, er ei kjempeflink jente som driver oppe på grålum - ingvild....kan skaffe deg nr hvis du vil )
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2008 Høh høhm... Ja, vil du det da snuppa?? Hørte genialt ut for meg. Føler meg snart i familie med snitte-dama mi Hilde, he he:) Skal ha to vendinger med folk vetdu.. En for alle tantene og familie også, som vel og merke har bedt seg selv:-)
Torpekjærringa Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 http://www.ingvilds.no/ har fått hjemmeside jo ) kjempegod mat - og herlig jente !!
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2008 Dægern:o)) Så flott!!! Tusen hjertelig:o))))) Good klem
Torpekjærringa Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Må bare si at du kan ikke bestille til så mange som kommer - utrolig mye mat !! Vi bestillte til 15 men.... kunne klart oss med å bestille til 10 .
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 Vil du ha en litt mer "eksklusiv" gryterett, bruker du kylling, lager en indisk variant med patak saus, og serverer med ris, raita, salat og nanbrød til.
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 18. mars 2008 Oj, det hørtes godt ut...) Men, dessverre er jeg udugelig på kjøkkenet, og hadde nok neppe fått til det der.. Hva er forresten raita?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå