august tvillingmamma Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Ja da kan jeg vel melde meg inn her. Tør ikke å tenke på det nesten, men nå er jeg jo 18 uker på vei. Har hatt en del forsøk for å komme hit ja, 6 prøverørsforsøk. Men endelig smilte lykken til meg, med tvillinger:) Er det flere som er rundt 18 uker på vei ?
Mayla;) Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Velkommen hit ) Jeg er 18+0 i dag, så da er vi ganske likt. Moro at du skal ha to da, vet du hva det blir?
august tvillingmamma Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2008 ÅÅÅ så kjekt å ha noen som er like langt:) Nei jeg skal på ultralyd tirsdag 25 mars så jeg kan nesten ikke vente, vet du hva du skal ha??
Mayla;) Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Det blir spennende ) Hvilket sykehus tilhører du? Jeg har vært på 5 ul, og 2 av dem så langt uti sv.skapet at de kunne ha sett kjønnet men h*n ligger med ryggen til hver gang Skal tilbake 1. april, så håper de ser det da!
august tvillingmamma Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2008 Jeg tilhører Stavanger sentralsykehus, du da? Er magen din stor? Synes ikke magen min er så veldig stor, har du blitt stor?
Mayla;) Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Jeg er en gammel Riksen-traver...hehe Stor og stor fru Blom, vanskelig å si... Har måttet legge vekk mange av mammaklærne jeg brukte sist fordi de er for små rundt magen. Samtidig har jeg gått ned så mye i vekt så syns det er vanskelig å se Tenkte å ta magebilder i dag, på ny ukestart!
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Så hyggelig at du kom inn hit du også ) Vi hadde utrolig flaks og fikk gull egget på første IVF forsøk. Men vi har mistet en tidligere... Uansett så er det utrolig deilig å se at magen endelig vokser, en opplevelse jeg unner alle som ønsker det. Og ekstra gøy for dere da, at det er tvillinger på gang etter så lang ventetid. Når i august har du termin? Jeg har termin 3. august, så går i uke 21 nå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå