Faylinn Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Det varierer fra kommune til kommune det. Sto i bekreftelse på søknad brevet at vi får vite det i uke 13. Sjekk din kommunes webside! :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Bor i Oslo og fikk svar i dag :-) fikk heldigvis plass fra august
Boogie Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Hei Samsyn og Camilla, hvilken bydel bor dere i ? Vi har ikke fått noe svar enda, men jeg ringte og hørte. Første runde blir sendt ut 9 april hos oss, men det var visstnok lite trolig at vi får plass uten prioritet og jenta vår er under 3 år. Hun fyller 2 i oktober, og vi har stått på venteliste siden august i fjor. Blir helt oppgitt og frustrert. Vi bor i nordre aker.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 Hei Jeg bor i bydel grorud. Er ikke full dekning her, de regner med å mangle ca 150 plasser så tror vi har vært kjempeheldige! Snuppa er 1 år på fredag så når hun starter er hun nesten 1 1/2 år. Vi hadde ansiennitet fra april 07, og hadde pri 9. Søkte med en gang jeg fikk personnummeret hennes og det er jeg glad for nå ja! Lykke til!
Boogie Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Ja, da har dere vært heldige. Vi har ansiennitet fra januar-07, dvs det lengste som går ann, likevel virker det ganske håpløst Smører meg med tålmodighet og venter utålmodig videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå