Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Noen som vet? Jenta mi på 4 mnd tar seg på hodet bak øret. Er det tilfeldig?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 viss hun er sutrete å får vondt når du tar der, så er det ikke tilfeldig..
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Legen sa til meg at babyer ikke tar seg der de har vondt. At de ikke "vet" hvor det er vondt men at det er vondt en plass. Gutten vår tok seg ofte til øret/hode da han var liten men det var ikke ørebetennelse. Da han var 6 mnd fikk han ørebetennelse men han tok seg ikke til øret. Men kanskje du bør gå til lege. Legen min er ikke barnelege.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Jenta mi (4mnd) tar seg på øret og hodet når hun er trøtt.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Å? Interessant! Har litt problemer med å fange opp trøtthetssignaler her. Skal følge med om det kan stemme her og! HI
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #6 Skrevet 18. mars 2008 Ja, samme her! Begge mine har tatt seg til hodet ved ørene når de har vært trøtte...... Tror det kan være trøtthetssignal...... ;-)
alvis Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 Ja, det har begge mine guttene gjort. Tatt seg til ørenen da de har vært trette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå