Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 Lillemann har de siste 2 ukene vært sutrete nesten hele tiden. Han har fått grøt i over 1 mnd på kvelden. Den siste uken har han nesten ikke ville ha pupp. Når han våkner om morgenen, spiser han ikke før 20 min før han legger seg for dupp, og da bare "smatter" han på puppen. Han er ikke sur på puppen for jeg har masse melk, så det kommer. Etter duppene på dagen, så vil han bare ha litt pupp. Avføringen har blitt mye fastere nå og bleiene er ikke så våte som de har vært. Er dette bare en fase eller må jeg gjøre noe? Han vil ikke ha flaske,bare skyver den unna. heller ikke kopp, Glass har vi også prøvd, han tar bare en liten slurk for så å bare skyve unna og vri hodet. jeg har da gitt MME, får ikke til å pumpe, det kommer så lite. Råd mottas med takk!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 Hvordan spipser han om natten? Kanskje det kan hjelpe å amme i et mørkt, stille rom på dagtid. De er gjerne veldig nyskjerrige i den alderen. Tenner?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 jeg ammer mye om natta enda, så han får mye mm enda, men på dagen er han ikke intressert i pupp..han er også veldig grinete også vel å merke...jeg tror at at det er grunnen til at han ikke er villig til å spiser pupp.. kanskje jeg skal prøve et mørk og stille rom..for er vi ute blant folk så vil han ikke ha i det hele tatt.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå