Gå til innhold

Ned 8 kg på 10 dager:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stoffskiftekuren anbefales til dem som har viljestyrke, fungerer som bare det. Masse energi, mindre trett og bedre humør:-)

Det gjør iallefall noe positivt med min kropp.-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres jo veldig bra ut:)

Men hva er stoffskiftekuren, og hva går den ut på?

Skrevet

herregud skjerp deg..hva skjer når du slutter på dette da liksom?

nei slanking kommer ikke gratis ..å d er utallige slankekurer..men hva gjør den med kroppen ?jo den mister muskler..å du får ikke i deg nok næringsstoffer-.beg å tren heller du å spis normal mat

Skrevet

Jeg har vekt som måler fett%, muskler vann etc og jeg har ikke mistet mer enn 0,5kg muskelmasse på denne kuren. Har ikke lagt på meg noe etterpå heller selv om jeg har gått over til vanlig mat:-)

Skrevet

Folk må vel slanke seg på den måten de vil,de legger ikke jeg meg opp i,men det jeg reagerer på her,er at vi som er her er vel enten prøvere eller gravide og hvorfor slanke seg da?

En bør vel vente med slanking til en er ferdig med prøvingen eller graviditeten? Legen min sa i alle fall at hun ikke anbefalte meg å slanke meg,så lenge jeg var prøver. Greit at en slanker seg før en planlegger å prøve og at en slanker seg etter graviditet og amming,men hvorfor gjøre det nå?

Skrevet

stoffskiftekuren er en kur som blir brukt på ekstremt overvektige som skal gå gjennom en operasjon,. Denne kuren gjør at man går raskt ned i vekt. Men hvor bra den er for kroppen kan jo diskuteres........

Skrevet

Jeg brukte den som en kickstart for å bli kvitt mine 50kg overvekt. Når man har så mye trenger iallefall jeg en kickstart for å komme igang! Min magen har aldri fungert så bra og jeg har ikke vært i så bra form psykisk på mange år!

Funka veldig bra for meg iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...