Gå til innhold

Blir sprø snart!!!Mini er 8 mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og har nettopp vært syk med oppkast og diare,men bra nå.Men hun er helt umulig!!!På dagen skal hun henge i bukse bena min eller sitte på fanget(Aldri vært noe problem å sette henne på gulvet å leke for seg selv)Hun sutrer og griner over alt,spiser VELDIG lite!Noen ganger bare en banan og litt melk i løpet av en dag!Og dette er også veldig ulikt henne fordi hun har vært matvrak fram til nå.Ikke sover hun nesten om natten,våkner mange ganger og hyl griner!

Er det bare tenna eller kan det være noe annet?

Hvordan er deres 8-9 mnd gamle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun nettopp har vært syk, kan det jo være at rutinene er litt "på tur", det tar gjerne litt tid etter en sykdomsperisode å komme inn i rutiner igjen. Og å bli i skikkelig god form igjen, matlysten tar det gjerne litt tid å få tilbake 100 % etter at man har hatt omgangssyken.

Men, det kan jo også være tenner.

Skrevet

Sønnen min er snart åtte mnd, han kunne ligge lenge for seg selv å leke uten å ense hva jeg drev med inntil for en drøy mnd siden, da ble han sutrete så fort jeg går fra ham og krever oppmerksomhet hele tiden. Har lest om separasjonsangst v 7 mnd alder og antar at det kan skyldes dette. Det kan jo hende denne perioden ble utløst av at hun har vært syk?! Dette er en periode man dessverre bare må gjennom, skal visst gi seg rundt ett år har jeg lest. Ang spisingen har jeg vært borti tidligere at det tar litt tid før barnet spiser normalt igjen etter omgangssyke fordi det er redd for at det var noe det spiste som gjorde at det ble dårlig, så du må bere fortsette å prøve, så retter det seg nok etterhvert! ;)

Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det...min sønn på 8 mnd er oxo slik...skal helst henge på meg eller sitte på fange hele dagen lang....skriker hvis jeg setter han i lekegrinna, noe som ikke var ett problem før...da kunne han sitte der i timesvis og leke for seg selv...men nå hyler han bare jeg snur ryggen til...slitsomt? JA! Han sutrer for en minste ting og ingenting er bra nok..... han har ikke vært syk da....men han får nå 3 tenner oppe samtidig.... men det virker ikke som om det plager han så veldig.... Han var oxo ett matvrak, kunne spise 2-3 grøtmåltider om dagen + middag & mme...... Nå spiser han lite og virker helt uinteressert i mat....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...