Gå til innhold

Hjelp!! Uansett hva jeg gjør!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen, nå trenger jeg virkelig hjelp!

jeg har en gutt på 7 uker. han er jo ikke store gutten, men jeg syns han er merkelig.

før sov han veldig mye på kvelden og sovet ikke før to på natten men nå klarer jeg å holde han våken fra seks, men uansett hvor trøtt han er når jeg legger han i senga så begynner han å gråte. jeg prøver alt! etterhvert sovner han.. etter å slite litt noen dager nå så har han begynt å sovne innen kl tolv. jeg er fornøyd med det. men når han våkner rundt to eller fem fordi han er sulten så tar det 3-4 timer før han sovner igjen?!?! hvorfor?!?! hvorfor må han ha 3-4 timer på natta som han er våken og ikke vil ligge i sengen!

han sovner mens vi raper. men når jeg legger han i senga blir han lys våken!

noen som kan gi meg noen råd? det ødelegger jo så mye av dagen når vi ikke sover om natten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tar dessverre litt tid før noen babyer får riktig døgnrytme. Gutten min var mye våken om natten i den alderen, han hadde snudd døgnet.

Det bedret seg rundt 3mnd alder.

Viktig at du selv prøver å sove på dagtid når han sover så du ikke blir utslitt.

Skrevet

Jeg skjønner deg godt jeg!

her sovnet ikke jr før 2-04.30 om natta,dette pågikk til han var 6 uker (der og da virket det som en evighet). Plutselig over natten begynte han å sovne i 22-23 tiden. De siste 2 kveldene har han sovnet i 20.00 tiden,men nå er jo jr 3 mnd også da.

Hva som gjorde at han plutselig begynt eå sovne så tidlig på kvelden vet jeg ikke. Jeg var sjelden opp på natten for å amme når han endelig sovnet.

Prøv å sove på dagen når han sover og la husarbeid være husarbeid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...