Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 jeg har hatt en fødselsdepresjon men er nå bra. Har fått utskrevet minipillen condulag men tørr ikke begynne å bruke den for er så redd for å bli dårlig igjen. Har også vurdert kobberspiral men sliter litt med kraftige mensblødninger fra før av. Noen som har erfaringer med condulag?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har gått på Conludag en kort periode. Jeg var konstant premenstruell med denne pillen. Med premenstruell mener jeg særlig humørsyk! Jeg holdt det ikke ut, og fikk satt inn kobberspiral. Fant ut at jeg måtte satse på noe uten hormoner. Det varte heldigvis ikke lenge før jeg ble meg selv igjen, etter pillestopp...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 IKKE sett inn kobbersprial hvis du i utg.puntet har kraftig mens og mye smerter! Jeg har normalt mensen 5-6 dager med moderate smerter 1-2 dager når jeg ikke har brukt p-piller. Med kobberspiralen varte mensen 10-12 dager med forferdelige smerter i 4-5 dager. Vil bare advare deg før du setter den inn. Jeg ble ikke deppa av å bruke conludag. Men endte opp som gravid fordi jeg hadde spysyke 4 dager og hadde ubeskyttet sex som vanlig. Det er viktig å ta pillene regelmessig og evnt bruke kondom hvis du får omgangssyken eller glemmer en pille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå