Gå til innhold

Barnevogn i WV Polo

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Jeg er på jakt etter en 3-hjuling kombivogn som blir så lien at den får plass i en Polo?? Noen som har noen forslag? Har ikke lyst til å bytte ut den lille kone-bilen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teutonia spirit 3 eller teutonia fun er veldig små. Vi får god plass til den i vår bil, en opel astra. Ellers vet jeg at brio sing også er veldig liten.

Skrevet

Hva med Easywalker sky? Den blir ganske liten når man slår den sammen? Jeg har også polo, men må nok bytte siden vi har hund også..

Skrevet

Har vært tenkt litt på Easy Walker sky. Må nok ta meg en tur i butikkene for å kikke litt. Klarer meg med Polo'n enn så lenge så det hadde vært greit å hatt en vogn som man fikk bak i.

Skrevet

teutonia, har selv prestige.. å den går inn i polon;p

Skrevet

Har hatt både Quinny og har nå Oth. Begge går,men Oth er litt større.

Skrevet

Takk for mange svar, men kom på at vognen også må kunne snu sittedelen slik at barnet kan sitte og se mot meg. Noen forslag.

Skrevet

Har ikke prøvd vogna i polo, men tipper bugaboo cameleon passer bra i poloen :) Kan flytte "styret" slik at barnet kan sitte begge veier :)

Skrevet

Får en tfk plass i en Polo? Vurderer å kjøpe meg en sånn bil men er usikker pga plass til vogna

Skrevet

Vi hr hatt Basson duo roma i polo'n, så da tipper jeg de fleste andre vogner får plass også. Ta med bilen når du kikker på vogn, så prøver du bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...