Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #1 Skrevet 17. mars 2008 Dette er skikkelig tragisk. Vi har en gutt på 7 mnd og jeg vet ikke om vi har i det hele tatt har hatt sex 7 gang siden han ble født... Jeg har rett og seltt ikke lyst til å ha sex.. det gir meg INGENTING. Jeg trenger faktisk ikke kos fra mannen min heller. Jeg får all den nærhet og kos som jeg måtte ønske fra vår lille sønn. DET ER JO HELT TRAGISK! Vi kan jo ikke ha det sånn, men hva skal man gjøre? Jo og en ting til: Når vi har sex klarer vi å dytte inn masse luft. Viss han havner utenfor på et jokk blir det reine prompeputa. Ikke så stilig det heller. Noen som har opplevd det samme?
ateena_k Skrevet 17. mars 2008 #2 Skrevet 17. mars 2008 Erhelt vanlig vi har det sånn vi og... det værste er jo at han(typen min) tar det så tungt. Får håpe at det blir bedre når barna blir eldre:) når du slutter vi amme(viss du ammer da..) kan du jo tatilskudd som rosenrot å sånt.. har kjøpt en pakke som venter på ammeslutt men det er enda en stund til.. Ja, har opplevd det:P tror man bare må flire av det å kjøre på vidre:P i allefall i mitt tilfelle da jeg bare vil at sambo skal bli ferdig...
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Hei! Har heller ikke lyst, og min mann har bare sluppet til 3 ganger på 9 mnd! Syns det gjør vondt enda jeg, og et samleie minner meg om de grusomme fødselsmertene så jeg knytter meg nok litt.. Tror lysten blomstrer opp igjen når mensen er godt i gang og når ammestoppen kommer. Da er vi tilbake til normalt hormonregime igjen;) Kjærlighet er noe mye dypere og sterkere enn sex... Ha en fin påske!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #4 Skrevet 18. mars 2008 Det med sexen tar seg opp igjen når den værste babytida er over. Hos meg har ikke lysten vært tilbake skikkelig før jeg har sluttet helt å amme. Men dette med nærhet og kos er noe du bør passe på at det ikke bare er babyen som får. Viktig å pleie forholdet og nærheten til mannen også. Jeg har til tider gått så opp i ungene at jeg helt har "glemt" mannen min. Og det er sårende for han. Heldigvis har jeg en mann som sier i fra om hvordan han føler det for dette la ikke jeg merke til i det hele tatt så her har jeg bare måttet skjerpe meg! Så nå som tredjemann er liten går det mye bedre for nå vet jeg hva jeg må passe på. Og ja, det er faktisk mitt ansvar at mannen min kjenner at jeg er glad i han også! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Takk for svar. Og jeg prøver faktisk å være raus med kos... men gjett hvem som tror det skal lede til sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå